the author (original)

My photo
hello there , :D I'm 18 , Female , Sarawak , Serikandi of Stf , Grandiloquent_0711 , tak sehebat Hlovate mengarang , selesa guna AKU dalam penulisan , kalau tak ikhlas tak perlu baca , sila angkat kaki dan terus blah . :D

March 26, 2012

, , 18th, Part 1 :))


- - >  mynod page < - - 

.  Mynodd n Beeps .
so cweet__ Kuikui :3
kawan sampai mam*** kay :))
oxo ;)


s a l a m
hello deskie >.<  sweet eighteen. aku sayang kau ketat-ketat. #ingat tue ! 
aku twue ko ske kaler merah. so, aku kena laa write using red ink  kaaann. haha
walaupun ko jadi deskie aku tak sampai 3 bulan kot rasanya. *selain Fazzy :p
tapi, ko deskie last aku b4 tinggalkan zaman secondary skool. hihii
aku rindu nak dengar bebelan kau sampai telinga aku bleeding,
aku rindu nak gosip ngan kau pasal Mister #highlight di situ yea. :pp
aku rindu nak tengok jam beso gedabak kau kaler merah tue >> G-Shock,,
aku rindu nak tukar shift tdoo ngan kau kat class, haha
kalo ko tdoo, aku kena jdi guard, kalo aku tdoo ko plak jdi security, haha
takot kantoi ngan cikgu yang lalu lalang katakann, bhahaha :pp
aku rindu nak saeng study ngan kau,
aku rindu nak stay up ngan kau coz omwok ta siap lgie, *esp add
sampai mata kite sebijik sejebon macam panda, *.*
aku rindu nak curi-curi makan kat class esp tyme class BI  ngan kau n Fazzy,
coz ngantok bebenorrr, haha #teacher, we're SORRYYYY !
aku rindu your mom's cook, sodaappp :)) #kirimsalam hugs kisses kat Ibu taww !!
aku rindu kau belanja aku koop / kantin,  heehhee
aku rindu kau singgah dorm aku semata-mata nak wish gudnite kat aku, 
every night plak tue ! :))) *appreciate gle weyy
aku rindu nak sakat kau sampai kau saket hati n annoyed kat aku, :ppp
aku rindu kau sedekah food kat aku, tolong halalkan yeaa...
aku rindu nak lepak ngan kau weyyyy, sumpaa (Y)
konklusi,
aku miss semuanya laaahhh, kalau kau baca post nie,
jangan sampai bergenang aer mata tue, haha *keningkening
aku harap ada rezeki kite jumpa lagi lepas nie. Insyaallah.
tapi for now, aku tanak jumpa kau ngan sunburn kau macam anak negro tue.
hihi. dun be mad, Dear, memang betol pun kann ? -.-'  haha
aku hope ko tak lupekan aku yang jaoh di seberang laut nie. cehhh. :p
kite kawan lame-lame, kayy? i luv u laa!! :')
kalau aku ade saketkan hati or menghiris mengguris mengilis feeling kau,
I'm sooooooooooo SORRYYYY, okai 
ohh, trimass sebab jadi kawan yang baek ntok aku. oxo ;)
 panjang plak post pasal kau. sweating  jari2 aku yang runcing nie nak type. bhaha :pp
last but not least, ingat Fluffy, ingat Bebeeps #stfians hihihi

Good Luck in future, babe. .
 Luv you d.m ,

Have A Happy Birthday ! 
May God Bless :))


Naahhh, aku pun tak taw apsal
ko suke gile an pic ne, haha :pp
i l y - b a b y - i c e :))
Sincerely, deskie yg terchenta,
muahx ;pp


wassalam

No comments:

Post a Comment