the author (original)

My photo
hello there , :D I'm 18 , Female , Sarawak , Serikandi of Stf , Grandiloquent_0711 , tak sehebat Hlovate mengarang , selesa guna AKU dalam penulisan , kalau tak ikhlas tak perlu baca , sila angkat kaki dan terus blah . :D

March 22, 2012

.,, SPM Report .,,


mood : spm
 saya, JB009A150 melapor diri :))


okay, bila aku usha post followers aku, also status kat fb/twitter, semua cerita pasal hot issues yang melanda negara seperti masa tsunami melanda Acheh pada  24 Disember 2004 -..- --> results spm yang baru kuar Rabu lepas. Ada post yang menunjukkan ke-happy-an diorang, kebanggaan, kekecewaan, ketidakpuas hati-an, kesyukuran diorang  n etc. dan tak kurang jgak,ada gak yang menyayat hati, timbul pulak rasa belas dan kasihan dalam diri. -..-  Aku tak banyak mende nak cite sebab results aku sederhana je. tapi,aku percaya,results aku nie aku akan jadikan sebagai pengajaran, nilai2 murni, teladan/tauladan, & sempadan untuk aku meneruskan hidup yang akan datang,  *batak  :)) Yess, aku admit,aku memang kecewa gila babi  yang teramat dengan results aku. tapi,benda dah nak jadi, Aku terima seadanya.. redha je laaa, rezeki ada di mana-mana. mungkin rezeki aku bukan masa spm., mungkin di masa akan datang. InsyaAllah. Huhuu. *doakan :))  

gagal sekali tak bermaksud
gagal selamanya,, :'(
be positive (^,^)
okay, sekarang nak cite yang happy-happy je, not even stf,tapi batch '94 yang bersaing dengan amat dahsyat dan sengit tak kira msa pmr dulue,trial, n sekarang dah smpai titik noktah, spm  Bravo.bravo :)) yang bestnya tahun nie,stf  99.34% A in Additional Mathematics, membuktikan betapa hebatnya cikgu-cikgu membalun kitorang taun lepas. Haha, apatah lagi guru penyalaras kitorang cikgu Add, Hihiii, Sir,timekaseh atas segalanya, 151 A 1 B  add hadiah dari kitorang 152 each :) bagi yang berjaya,tahniah (^,^) dan bagi yang kurang berjaya,jangan putus harapan & doa.,,  :'(   Alhamdulillah, stf was listed top three in Malaysia, syukur,, 5 orang mendapat straight A+ ,dan straight A seramai 87 orang,so total 92/152 get flying colours :)) congrats congrats congrats , aku tumpang gembira untuk korang walaupun aku takde dalam list mana-mana satu punn :)) heehe, memandangkan spm just sekali dalam hidup,aku nak note achievement batch grandiloquent_o711., bkan nak meninggi  diri,tapi boleh jadi antara kenangan terindah dan termanis aku sepanjang melayari zaman persekolahan ^,^  *mana twue boleh tunjuk kat anak cucu nanti (: aku nak amek chance nie nak ucap sekalung tahniah kat Alisa 10 A+, Aqesh 9A+, Farah Eliena 9A+, Nabell 9A+ n Asma' 9A+  n etc. :))

HOT RANKING SPM ;
(top three)

SBP :
1. Kolej Tunku Kurshiah (TKC)
2. Sekolah Tun Fatimah (STF)
3. Sekolah Seri Puteri (SSP)

MRSM :
1. MRSM Tun Ghafar Baba
2. MRSM Taiping
3. MRSM Pengkalan Chepa

In Malaysia :
1. Kolej Yayasan Saad (KYS)
2. Kolej Tunku Kurshiah (TKC)
3. Sekolah Tun Fatimah (STF)
*KYS tiada bandingan, tahniah :)



okay, enough for this post. rasanya terlalu panjang aku tules.
kalau ada tersalah maklumat, atau tersalah kata,
maaf. kita insan biasa :))
bagi yang meluangkan masa membaca, syukraaannn

assalamualaikum



No comments:

Post a Comment