the author (original)

My photo
hello there , :D I'm 18 , Female , Sarawak , Serikandi of Stf , Grandiloquent_0711 , tak sehebat Hlovate mengarang , selesa guna AKU dalam penulisan , kalau tak ikhlas tak perlu baca , sila angkat kaki dan terus blah . :D

April 01, 2012

,, A day to RemEmbeR ,. .



~ HAPPY APRIL FOOL ~
beware, Don't U EVer GEt FOolLed, man !


Nico is Muslim ,,
Nico tak sambut April Fool,,

hihiihiii :))

April.April.April.April.April.April.April.April.April.April.April
huhhss. pejam celik terbeliak terbongkang  terbangak  terlelap dah enter bulan April rupenye. in the blink of eyes masa berlalu, sepantas cheetah kebulur run after a deer.  teringat zaman kat stf. 31 Mac, tarikh yg paling digeruni oleh juniors. biasalah,asam garam hidup di asrama. sebab, seniors wajib disunatkan memikirkan plan yg paling bernas lagi bijaksana untuk mem-'prang'  para juniors sekalian. masa nie laa akal manusia digunakan melebihi limit during exams. juniors, atau lebih glamor sebagai junjun, masa tue laa mata diorang  tak leh pejam,tidoo tak lena,seperti cacing kepanasan  kena barbeque. walaupun seniors dah terjerit terlolong LIGHT OFF ! ! ,masa tue laa heartbeat pounding overlimit,not as usual. including aku. sleep sleep chicken gitu. rasa nak pgie surau solat hajat mntak2 dijaohkan perkara tak diingini berlaku on the next day. masa tue laa keinsafan menyelami hati dan sanubari. hadooii . paling tak dilupakan, masa form2 or f1, ta ingat, :))  tyme bengap-bengap dulu, sharp 11.30 p.m, aku serta dormates  yang laen teros tidow berjemaah macam tak tidoo selama setahun, apatah lagi aku. ala-ala sleeping beauty ugly  gitu, tidoo mati teros. tak pikir langsung segala kemungkinan yg bakal berlaku.  zzzzz. kroh. kroh. next day,bangun lambat. rushing nak siap pgie sekolah,mangat untuk menuntut ilmu daripada cikgu-cikgu yang sangat sangat  very marry  awesome. :))  oh yesss. melangkahnya legs aku ke toilet seperti princess melangkah ke bilik menghadap. semua mata melekat at each other. aku buat dun know je. mamai. pabila melihatkan diri dalam mirror,raut muka berubah. satu pertanyaan terlintas di benak fikiran aku yg kosong nie. sejak bila aku bertukar jadi avatar nie?  macam alien sesat baru turun dari UFO. muka aku biru disaluti cecair biru, water colour I guess. cisss. aku dah terkono. tak terkata aku. aku lap muka dengan tangan. omg. tangan pulak disaluti benda puteh yg telah kering,tanpa disedari.  colgate letteww. based on bau,rasa & warna. lagi kesian orang kat sebelah sinki aku,lap mata gune tangan. tak dapat dibayangkan betapa pedihnya mata. speechless.  hihi. rambut pulak tak terletak pada tempatnya. menggerbang tak tentu pasal. kejang kejung bentuknye. iyanya telah disalut ubat gigi pelbagai jenama, perasa dan bau  secara overdose. dushh. apalaahh malang sangat naseb aku hari nie. pgie sekolah dengan rasa tidak selesa yang teramat. rasa seperti ada benda keras dalam tudung sekolah. like  tempurung kelapa bersalut tudung. huhu. patotlah lena sangat aku tidoo. kena dodoi rupenye. -.- rasa nak nanges pun ada  tapi apakan daya,aer mata pun tak kuar.  benda dah jadi. cerita cepat tersebar,bluetooth sana sini, beselaa,all-girls school,memng cenggitu. hihi. satu sekolah gosip peristiwa yg  penuh bsejarah tersebut tyme assembly. huhss. tapi tak penah sampai cerita tue kat cikgu2 or pihak pntadbiran. keistimewaan batch kitorang is kitorang tough. tak penah kantoi. TAK BARUA. GL rock aww!   petang tue mandi macam tak penah jumpe air. haha. bila ingat balik,lawak kott. thankss kepada senior2 yg sangat gempak. moral value di sini  is pengalaman telah mendewasakan kita. oh yeahh. hahaha. penat nak write. cukupp di sini. happy reading. thanks readers. oxo. 


# saya tak sambut April Fool sebab everyday saya
fool-kan orang . .  (^,^)


wassalam


No comments:

Post a Comment