the author (original)

My photo
hello there , :D I'm 18 , Female , Sarawak , Serikandi of Stf , Grandiloquent_0711 , tak sehebat Hlovate mengarang , selesa guna AKU dalam penulisan , kalau tak ikhlas tak perlu baca , sila angkat kaki dan terus blah . :D

April 09, 2012

., Cutey Wetieyy ,,


salam :) rasanya tak terlalu lambat lgie kott untuk aku say 

~~ Happy sweet 18th Birthdayy !!

kat kawan aku > Berry yang tercomel, tersayang, and tersantekk, hew hew :p
nie laa orangnye, santekk bukan ,? errrr .. -.-'
hihihi :pp

My Gorgeous Berry , hew hew
peace yaww , sayang kauh , sahabat ! oxo ;)
Berry, aku suke tengok kau pakai uniform PPIM  yg kaler pink,
sesuai ngan kau , cute, macam Pink Panther , hihi :pp
Majlis Anugerah Kokurikulum <
Hari terakhir kat Desa Tun , gonna mish u , :')
kat teratak :) 



to Berry , selamat hari lahir , alhamdulillah sudah 18 ,
semoga sentiasa berada di bawah lindunganNya , amiiiiiiiiin ,
i luv u , more than words , -.-
hew hew , aku doakan kau berjaya sebot huruf :
R
lepas nie , so , takde laa orang nak ejek / ajuk kau , :)
emm . aku pun dah takde kat sisi kau nak backup kau dah , huhu ,
kau jaoh sangat laa Derr , aku doakan kau lebih
berjaya , hidup bahagia , senyum n happy sentiasa kaayyy , 
time kaseh n maaaff untuk segalanya , kawan .
nice day ahead , take care . oxo ,

wassalam

No comments:

Post a Comment