the author (original)

My photo
hello there , :D I'm 18 , Female , Sarawak , Serikandi of Stf , Grandiloquent_0711 , tak sehebat Hlovate mengarang , selesa guna AKU dalam penulisan , kalau tak ikhlas tak perlu baca , sila angkat kaki dan terus blah . :D

April 10, 2012

Suatu Malam Jumaat


salAm sEmuaAaa . .






nie gambar2 yang diambil masa aku pegi surau kampung aku ,
~  SURAU DARUL EHSAN  ~
minggu lepas , malam jumaat , dengan kawan aku sorang neyh > Mimi ,
hew hew , macam tak percaya . (*.*) gua pgie surau oo .
* tolong jangan tekezut :p *
walaupun hujan lebat , guruh kuat , kilat sabung-menyabung , 
aku gagahi jgak pgie surau dengan berbekalkan payung BN biru aku tuhh , hee
semata-mata nak join Mimi kat surau , ade Majlis sket -.-
klaw kat sekola dulu , bukan maen liat lgie nak pgie surau oo .
walaupun surau ade kat sebelah blok asrama je pown ,
tak sampai 5 minit dah sampai . :) tapi , liat jgak . tak taw kenape . -.-'
esp Subuh n weekends . kirim salam hugs kisses  je laa ngan Imam . hehe 
tunggu warden terjerit terlolong smpai pecah suara n kuar anak tekak ,
mase tue laa , aku n yang sekutu dengan aku ,
baru terkocoh-kocoh macam anak kambing , nak  pgie Mufaz , haha .
*maaf wardens -.-'
 emm . oleh sebab aku tak akan upload pictures lgie  or accept any
friend requests , *xcept fer certain people cukup lah aku punya friend lists 700++ , 
so aku just upload  picx kat blog / twitter jew , hew hew :p
# Mimi

so buddies , zaman sekolah memang best , paling best kowt , :')
tapi dah berakhir , sekarang , kena laa face benda lebih mencabar , 
emm , hope dipermudahkan segala urusan olehNya ,
amiin , dats all . kbye .

wassalam

No comments:

Post a Comment