the author (original)

My photo
hello there , :D I'm 18 , Female , Sarawak , Serikandi of Stf , Grandiloquent_0711 , tak sehebat Hlovate mengarang , selesa guna AKU dalam penulisan , kalau tak ikhlas tak perlu baca , sila angkat kaki dan terus blah . :D

April 12, 2012

keGumbiraanKu :p


Assalamualaikum.


I'm really happy today ,
how about you ? :))


hari nie > 12 April, aku mulakan hari aku dengan senyuman
macam kambing sebab setelah sekian lama aku akhirnya berjaya
bangun pagi sebelum jam 11 , hew hew ;p *clap clap*
as usual , aku bangun pagi dan ternyata aku keseorangan lagi di rumah yang
antik  ne ,  tak laa antik sangat , adik-beradik Muzium jew , ;p
 H O M E A L O N E ;)
hairan bin ajaib jgak sebab malam tadi aku tidoo lambat ,
maen game DRAW MY THING yang super duper besttt dengan players yang
maha karya hevat iaitu > Iejat , Shake n Atho .
pergghh . best gile doe , boleh jadi addicted aku maen game tue ,
walaupun aku tak penah menang ,  sentiasa kalah oo ,-.-
this is bcos  aku berpegang pada satu prinsip > tiada pengalah ,
semua pemenang , huahua . alasan je :p law cenggini memang sampai bila-bila 
aku tak penah rasa nikmat jadi pemenang , :p
and malam tadi bulan jadi saksi kegumbiraan kitorang,
kitorang telah kembali ke perangai dulue kala , 
menambah dosa dengan mulut yang mungil becok nie , mencarot all the times .
Astagfirullahalazim *tiga kali* :))

ok , hari ni hari aku berjalan duduk dengan lancar , cuma satu benda
jew slack , hmm , aku ingat hari nie nak usha you tube laaa ,
so after pilih video yang aku berkenan , aku tunggu laa sampai video tue
habes loading tapi nak tunggu tue punyalah lama wa cakap lue .
sampai berlalat aku tunggu wooo . panas tol . grrrrrr ,
amek masa 7 jam nak fully loading , tapi video tue 43 minit jew . cissss ,
sabo je laa hati , :') emmm . 

hari nie tiba-tiba aku dapat hidayah singgah kat blog aku nie
setelah sekian lama aku tinggalkan , and baca entry-entry orang laen .
ade entry yang best superb , yang annoying , yang bosan , yang lawak ,
yang gempak , yang suam-suam kuku pun ade meyhhh.. haha  
sooooooo jelly jello tengok blog diorang lawo-lawo ,
dah laa lawa , best plak tuee . ayoyo macha , :p

panjangnya entry . mesti bosan , -.-

 the Colin :)







comel tak ? okay . jawab dalam hati . hew hew :p
pen off . byebye . 



No comments:

Post a Comment